Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Witajcie moi drodzy, piszę jakbym miała 50 lat xD Dziś tak ogólnie ogólny post :D Jest nas coraz więcej a czuje, że może być jeszcze więcej!

Jutro znów do szkoły nieee! Znów 7 beznadziejnych lekcji :'( Nie wiem jak wy ale ja mam w domu taki mały kalendarzyk i odliczam dni do wakacji. Heh wakacje piękne słowo, trzeba jeszcze długo czekać na te upragnione dni wolności :P

Szkoła, szkoła i tylko szkoła dni mijają coraz szybciej i nie wiem co robić....dziękuje, że jesteście wy bo mogę to wszystko co czuje napisać tu i teraz! Chodzę do gimnazjum a piszę jakbym była już po studiach  xd To taki krótki post:) Haahahahhahaha teraz wam napiszę co zawsze chciałam napisać w poście lol ("lol" to nie to xd)     Jeśli spodobał się wam mój blog to kliknij "dołącz do tej witryny" lub "obserwuj" by być na bieżąco :) Miłego czytania tego głupiego postu sorry nie miałam o czym napisać :(

2 komentarze:

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡