Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 stycznia 2015

"Jesteśmy jak kropelka wody, mali i ciągle się zmieniamy"

"Śnimy o miłości, a gdy ją spotkamy mówimy jej .. nie"

Hejka ludziska! Ten dzień był bardzo dziwny ale uroczy jak dla mnie :) Gdy wróciłam ze szkoły do domu chciałam jakieś fajne foty zrobić na podwórku ale zaczęłam się uczyć i nici z mojego planu bo jak skończyłam zrobiło się ciemno i mój aparat na telefonie nie łapał obrazu :< 

Dlaczego dziś taka piosenka Jasia o miłości? A tak jakoś, po prostu lubię tę piosenkę :) No i śpiewa ją Jasiu i Sylwia. Mówiąc szczerze nie wiem jak opisać tę piosenkę, jej tytuł to "Miłość rośnie wokół nas"
Na początku śpiewa Sid i Ciastek potem zaczyna Sylwia Przybysz i JDabrowsky. Piosenka pochodzi z króla lwa jak pisze w samym tytule filmu. Wykonanie miszczowskie, choć w sumie ja takich piosenek nie słucham to wyszło im naprawdę fajnie :D       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡