Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 stycznia 2015

Hejka:) Jak tam? dziś chciałabym napisać o Stuu (Polski Pingwin). Jak wiecie nie dawno zrobił live stream charytatywny 24 godzinny. Oglądałam go i powiem tylko tyle było epicko!!! Dużo, naprawdę dużo na nim śpiewał ale grał też w gry :) Udało się uzbierać 30 tys. dla dzieciaków z domu dziecka! Cieszę się, że są organizowane takie imprezki charytatywne, dobrze jest pomagać innym :) 
To był taki pierwszy temat dzisiejszego postu xD  Drugim będzie.... JDABROWSKY!!! Co ja mogę o nim napisać ..hmmm... jest szalony xD oczywiście nie miałam nigdy przyjemności go poznać :C 
Gdy jest mi smutno, źle, przykro to włączam sobie filmiki Jasia i zawsze poprawią mi humor. W sumie każdy youtuber ma coś w sobie, że każdego rozbawi. Jasiok to taki nasz żółwik kochany 
Co by tu jeszcze o nim napisać......... Nie będę go hejtować bo jestem jego fanką sorry raczej firanką.
Zawsze mnie to ciekawiło dlaczego firanka?Dobra nie wkręcajmy się w te tematy
Myślę, że ten post jest przynajmniej w małym stopniu ciekawy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡