Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 stycznia 2015

Like(łapka w górę) na polskim youtube jest często tak, że ludzie w komentarzach piszą pod filmem jakiegoś youtubera: "żebrzesz o łapki", "chcesz tylko łapki w górę" itp. Wiecie jak jakiś tuber wykonał kawał dobrej roboty z filmikiem no to dlaczego nie zostawić mu łapki w górę? Nie wiem ja tego nie rozumiem, łapka w górę mówi, że filmik ci się podoba i chcesz więcej takich. Oczywiście dla youtubera jest łatwiej rozpoznać czy widzom spodobał sie dany filmik i czy nakręcać tego więcej. Hmmm... Dlaczego napisałam na polskim youtube? Dlatego, że zazwyczaj na polskim tak piszą, nie chce tu kogoś urazić czy coś :/
A jeśli filmik mi się nie podoba? 
Po prostu (żeby nie było później, że zachęcam) dajesz łapkę w dół lub wyłączasz film takim krzyżykiem. No to jest bardzo proste i mam nadzieje, że przynajmniej, do niektórych to dotrze.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡