Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 stycznia 2015

Następnym youtuberem, którego bardzo lubię jest kaluch(kali i Król Julian). Co ja będę dużo się rozpisywać posłuchajcie tego :


(Ta piosenka została opublikowana 6 lipca 2013 roku ale dalej wymiata xD)  Śpiewał Enzzi, to też youtuber naprawdę polecam go oglądać. Seria Enzziego "wiejska przygoda", modyfikacje do minecraft. 

Niektórzy z was mogą pomyśleć, że reklamuje tych ludzi... w sumie troch to tak wygląda ale nie do końca, chcę tym blogiem podziękować youtuberom, że nagrywają dla nas wspaniałe filmiki i nie tylko xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡