Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 stycznia 2015

Jest już późno a ja posty pisze ... trudno xD Nie wiem za bardzo o czym napisać. Jak wiecie na tubach jest też bardzo fajna osóbka, którą musicie znać! A jeśli jej nie znacie to poznacie :)
Już wiecie kto to? Tak! To Banshee!! Banshee czyli Zuzia jest bardzo miła, zabawna, mądra itd... Jeśli ją znacie i oglądacie to wiecie, że prowadzi nową serie pod tytułem "śnieżynka" jest chyba jak na razie tylko pierwszy odcinek ale spokojnie będzie ich więcej. NIE ZNACIE BANSHEE? To wasz problem. 

Może teraz trochę o tym blogu... dlaczego tak w ogóle zaczęłam go pisać. Tak wiem, że to dopiero 3 post wiem o tym... Zaczęłam pisać ten post, ponieważ youtuberzy <-- jeśli w ogóle dobrze to słowo napisałam, moim zdaniem oni zasługują na to żeby o nich mówić, tym co robią i tym, że się dla nas widzów poświęcają <3 Mało osóbek to zauważa, myślą pewnie sobie, że to raz dwa trzy i filmik sam sie zrobił .. ale tak nie jest ja już trochę oglądam różnych youtuberów i widzę ile wkładają w to czasu, siły i co najważniejsze serca! A poza tym lubię dużo rozmawiać na fajne tematy :) Dobranoc wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuje za każdy miły komentarz nie wiecie jaką to mi robi radość,
*Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania,
*Możesz zostawić link do swojego bloga w komentarzu, jeśli blog mi się spodoba będę go obserwować,
*Gdy piszesz w komentarzu, że mnie obserwujesz to tak zrób, bo naprawdę łatwo to sprawdzić czy tak jest :)
*Jeśli blog ci się podoba obserwuj go aby być na bieżąco i widzieć nowe posty
Dziękuje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡